Hoe bestel ik mijn paardenbeeld?
U kunt uw paardenbeeld eenvoudig bestellen via de online galerie van KUZIZA.COM. Door het betreffende beeld aan uw ‘winkelwagen’ toe te voegen wordt u automatisch doorverwezen naar de betreffende pagina. Vanaf hier kunt u verder winkelen op de website of verder gaan naar ‘afrekenen’. Hier kunt u uw gegevens en e-mailadres invullen en aangeven of u het beeld wilt ophalen of laten bezorgen.
U kunt ons ook een e-mail sturen met daarin uw adresgegevens en de vermelding om welk(e) beeld(en) het gaat en uiteraard kunt u ook telefonisch uw bestelling plaatsen. U krijgt iemand persoonlijk aan de lijn.
Direct na uw bestelling ontvangt u per email de factuur met daarin de betalingsgegevens en kunt u het bedrag gewoon overmaken via uw eigen bank.
Wanneer kan ik mijn paard verwachten?
Binnen 1 á 2 dagen heeft uw paardenbeeld in huis. Zodra uw factuur is voldaan verzenden wij uw paardenbeeld naar het opgegeven adres. Uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt en verzonden via PostNL. U kunt uw bestelling via een track & trace code volgen die u van ons krijgt toegestuurd.
Beschikbaar via nabestelling
Indien niet voorradig, dan is de levertijd voor een paardenbeeld grofweg 4 tot 6 weken (afhankelijk van het beeld en onze eigen planning). Op de website wordt aangegeven of een beeld nog direct op voorraad is.
‘Beschikbaar bij nabestelling’ betekent dat het beeld op het moment in de maak is of slechts in opdracht geleverd wordt. U kunt het beeld gewoon via onze winkelwagen bestellen en u hoort dan van ons wat de verwachte levertijd is op dat moment.
LET OP:
Houd u er rekening mee dat rondom Feestdagen de service van PostNL door de drukte enige vertraging kan oplopen, waardoor uw bestelling wellicht later bezorgd kan worden. De verwachte levertijd in België en Duitsland is ongeveer 2 à 3 werkdagen langer.
Mijn paard op transport?
Wij werken voor het afleveren van onze bestellingen met PostNL. Voor verzekerde verzendingen, naar het buitenland of zware pakketten geld een afwijkend tarief. U ontvangt van ons een track & trace code na betaling en verzending waarmee u uw bestelling helemaal kunt volgen.
Kan ik mijn paard ook zelf ophalen?
Wij maken graag kennis met onze klanten. Uiteraard is het ook mogelijk om uw paardenbeeld af te halen in onze galerie. Maak hiervoor wel een afspraak van tevoren om er zeker van te zijn dat uw beeld op voorraad is.
U bent van harte welkom in het prachtige Zwinderen en de koffie staat klaar!
Hoe betaal ik mijn paard?
Zodra uw bestelling is geplaatst ontvangt u per e-mail een bevestiging dat u een aankoop bij ons heeft gedaan met daarbij de factuur en het bedrag dat dient te worden overgemaakt. Op de factuur vindt u het rekeningnummer en de tenaamstelling. U kunt het bedrag eenvoudig overmaken via uw eigen bank. Bij afhalen op het atelier kunt u momenteel niet pinnen.
Voor Belgische klanten geldt dezelfde procedure, alleen moet hier gebruik worden gemaakt van BIC-code en IBAN-nummer. Deze staan duidelijk aangegeven bovenaan in de PDF factuur die u ontvangt nadat u de order heeft geplaatst.
BronzenPaarden.nl is onderdeel van KUZIZA.COM
Hoe verzorg ik mijn paard?
De kwaliteit van onze beelden staat bij ons voorop. Door gebruik te maken van de beste materialen proberen we deze kwaliteit te waarborgen. Om te zorgen dat u optimaal van uw beeld kunt genieten en uw beeld voor lange tijd zijn schoonheid blijft behouden kunt u zelf ook uw paard verzorgen.
U kunt uw paardenbeeld opfrissen en schoonhouden door het beeld zo nu en dan met een droge doek op te wrijven. Wanneer een bronzen beeld buiten geplaatst wordt, kan het ingewreven worden met blanke bijenwas of antiekwas. U kunt dit ook bij uw bestelling aangeven. Na het aanbrengen de was even laten intrekken en dan met een zachte katoenen lap opwrijven. Hierdoor glanst het beeld, beschermt u uw beeld tegen vuil en behoudt het de oorspronkelijke patina.
Wanneer een bronzen beeld langere tijd buiten staat zal de patina altijd enigszins veranderen. Een verbronsd beeld kan eventueel ook met een antiekwas coating buiten geplaatst worden, maar zal verweren. Ook dient het beeld heel regelmatig onderhouden te worden en is het meer kwetsbaar dan een bronzen exemplaar.
Heeft u specifieke vragen? Neemt u dan vrijblijvend contact op of stuur ons een e-mail.
Wat als mijn paard iets mankeert?
Alle beelden/kunstwerken uit de collectie van BronzenPaarden.nl zijn handwerk en worden met de grootste zorg gemaakt. Mocht het desondanks toch voorkomen dat het geleverde beeld een mankement vertoont, dan kunt u gebruik maken van onze garantieservice. U kunt dit aangeven door een e-mail te sturen met foto’s of gewoon even telefonisch contact op te nemen. Zodra uw klacht gegrond wordt verklaard kunt u uw beeld retour zenden en zodra het beeld bij ons binnen is zorgen wij voor de nieuwe verzending.
Wij doen niet moeilijk. Bij BronzenPaarden.nl kunt u rekenen op snelle, directe en persoonlijke service. Wanneer u het beeld zelf heeft afgehaald op onze locatie kunt u mailen of bellen voor een afspraak en stellen wij alles in het werk om het voor u op te lossen.
Overeenkomstig Europees recht geldt ook voor alle aankopen bij BronzenPaarden.nl een zichttermijn van 7 dagen, tenzij dit bij het aanbod specifiek is uitgesloten. Na het verstrijken van de zichttermijn wordt de koopovereenkomst een feit. Let op, het retourneren van een artikel is alleen mogelijk indien het artikel ongebruikt, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking zit. Zorg dat u het beeld zeer zorgvuldig verpakt voor transport! Wij behouden ons het recht voor om in geval van veroorzaakte (retour/transport) schade aan geretourneerde artikelen eventuele kosten in rekening te brengen, dan wel dit te verrekenen met de eventuele terugbetaling.